keskiviikko 8. joulukuuta 2021

Kissa Efter Aterforing

Efter läkarbesöket fick vi träffa en barnmorska för planering inför imorn och hon var supergullig hon med. Vi använde kanske en minut av tiden till planering och resten till att bara prata.


4 Marriage Wong Lucas Baby Cats Cute Cats And Dogs Cute Baby Cats

Sen fick jag gå och kissa och ta min Crinone progesteron som jag ska ta.

Kissa efter aterforing. Jag är trött på att kissa på. Jag blev helt förvånad när embryot var på plats så snabbt. Ännu fnissigare blev jag när läkaren kom och frågade om mannen skulle vara med på införandet.

Hoppas det går vägen för oss också. Men hon kom ihåg oss hon med. Och sen är ju resten upp till var och en.

En del lever som gravida jag har till exempel en vän som inte äter grönmögelost eller nåt som kan ha listeria i sig efter återföringen. Jag undrar varför bara vissa läkare gör det. Vi har träffat henne förut men inte haft jättemycket med henne att göra.

Hon tittade inte med ultraljud efter. Inte ett stick eller något. Inte bada eller sexa på 14 dagar pga infektionsrisk lev som vanligt.

Efter denna väntan sedan jag fick remiss till infertilitetsdoktorn och den skickades i juni 2015. Bestämmelser efter äggplock. Måtte hon komma snart för nu var jag akut kissnödig och kände mig kokt av värmelampan och ville bara ha allt avklarat så jag äntligen kunde få gå och kissa.

Det tyckte vi ju att han gärna skulle om han fick och det ville sjukhusmänniskorna också så då fick även han byta om. Det kan jag tycka är att ta i. Så snällt att ni tar er tid att svara kissa lite om det blir för jobbigt stoppa av strålen innan allt e ute D Grattis till er båda att det gått vägen.

Måtte hon komma snart för nu var jag akut kissnödig och kände mig kokt av värmelampan och ville bara ha allt avklarat så jag äntligen kunde få gå och kissa. Har provat få barn i. Efter ett tag började det även kännas i äggstockarna som väl fortfarande var ömma efter plocket och nu kom blåsan och tryckte på så jag kollade timern igen 12 minuter.

Efter ett tag började det även kännas i äggstockarna som väl fortfarande var ömma efter plocket och nu kom blåsan och tryckte på så jag kollade timern igen 12 minuter.


Cute Cat Funny Video Pinterest


Pinkheartsandsparkledreams Tumblr Com Discovered By Cute Baby Cats Baby Cats Pretty Cats


Pin On Celebrities


On Twitter Blackpink Rose Rose Girlfriend Material Blackpink


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Featured Post

Kissalla 6 Varvasta

Vastausta ja 9396 t. Kuinka monta elävää olentoa oli matkalla kaupunkiin. Pin Oleh أم غلا Di Mis Wallpaper Ilustrasi Karakter Wallpaper K...